Vykort!

Det här vykortet tänkte jag överföra till broderi och använda till teadventskalendern, men det blev för stort. Vanligtvis tycker jag inte längre om att kopiera något eller följa ett mönster, men det var ändå ganska roligt.
 
 
 
Det här mönstret hittade jag i en tidning och ville genast prova!
 
 
Det fick bli till ett postcrossing-kort!
 
Detta kort fick jag genom postcrossing och det var ju bara att sätta igång!
 
 
 
En svensk postcrossare fick detta eftersom hon gillar handgjorda kort.
 
 
 
Ännu ett postcrossingkort som inspirerade till ett bokmärke eller bara en liten dekoration.
 
 
 
Det roligaste jag vet på broderifronten är att leka helt fritt och improvisera steg för steg. Det här tog månader att göra, och en hel del av det broderade jag medan jag satt vak på arbetstid. Perfekt att ha i fickan.
 
 
 
 
 
Tyvärr registrerades kortet aldrig, så jag vet inte vad mottagaren tycker om det. Ganska tråkigt, men jag har i alla fall bilden kvar!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: